Lanseeramme uuden palvelun verkkopalvelujen kehittämiseen ja helpompaan johtamiseen, Digikompassi versio 2.0 on nyt avattu!
Kun vuonna 2018 aloin kehittämään #wpsm myynti- ja markkinointityökaluja, vastaan tuli case ”Pelastakaa Redi” projekti, johon tein ihan ensimmäisen #synergiaindeksi mittaroinnin eri kauppakeskuksien auditointimittariksi. Tuosta mittarista tuli nopeasti #wpsm toimiston päätyökalu, jolla on autettu monia eri kaupan ja palvelualan yrityksiä kehittämään parempaa verkkopalvelua. Nyt on aika laittaa uusi vaihde silmään ja avaamme tänään uuden #digikompassi palvelun.
Mutta annetaan meidän Digikompassin prosessin omistajan Senior Coach Heikki Peltosen kertoa lisää uudesta palvelusta:
”Haluatko tietää miten verkkopalvelusi pärjää kilpailijoihisi verrattuna. Minkä tasoista palvelua verkkopalvelusi tarjoaa asiakkaillesi.
Entä minkälaiset arvot kilpailijasi saavat verrattuna sinun palveluusi.
Onko sinulla vastauksia kaikkiin näihin kysymyksiin tietoa, joka perustuu faktoihin eikä vain ”minusta tuntuu” arvioihin.
WPSM:n kehittämä Digikompassi antaa näihin ja moniin muihin verkkopalvelusi kannalta kriittisiin kysymyksiin vastauksia, jotka perustuvat faktoihin ja mittaustuloksiin. Saat todellisen kuvan kilpailukyvystäsi muihin verrokkeihin nähden. Ymmärrät mitkä kohdat palvelustasi kaipaavat parannusta tai uudistusta.
Digikompassi palvelu sopii erinomaisesti tietenkin erilaisten verkkokauppojen arviointiin, mutta myös esim. varaus- tai infoverkkopalvelu sivustojen arviointiin. Digikompassi antaa faktoihin perustuvan vertailun miten verkkopalvelu tai -sivustosi palvelee asiakkaita.
Jos haluat kuulla lisää, kannattaa sopia meidän kanssa asiakaskäynti, jossa avaamme sinulle lisää Digikompassin saloja.”
Kysy lisää meidän #wpsm coacheilta palvelusta ja etsimme myös ensimmäisiä pilottiasiakkaita tammikuulle, joille voimme tehdä erikoistarjouksen uudesta palvelusta. Yhteystiedot ympäri Suomea löydät meidän nettisivujen kohdassa ”meistä”. #wpsm Coachit ovat valmiina pistämään kompassit pyörimään!
Pysy kanavalla, kerromme varmasti lisää aiheesta asiakaspalautteen kanssa.
kaupallista kevättä 2025
Kari ”HC Wiki ” Wikholm
#wpsm konsultti- ja hr-toimisto
Seuraa meitä:
Facebook: https://www.facebook.com/KariWikholm/?ref=settings
Instagram: https://www.instagram.com/wpsm2025/
linkedin: #wpsm konsultti- ja hr-toimisto
kotisivut: www.wpsm.fi